Levering

Levering zal hoofdzakelijk plaats vinden binnen 3-5 werkdagen, uitzonderingen daar gelaten. Mocht het zich voor doen dat een levering vertraagd, dan wordt dit vroegtijdig met u gecommuniceerd. 
Wij streven ernaar uw bestelling zo snel mogelijk bij u af te leveren.
Verzending van bestellingen gebeurt hoofdzakelijk op werkdagen tijdens openingtijden.
Bestellingen naar Nederlandse eilanden worden 1 á 2 werkdagen later bezorgd i.v.m. de boot-overtocht.
Als uw bestelling in aanmerking komt voor een gratis cadeau zal deze automatisch worden mee verstuurd.


Bestelling gratis afhalen

Woon of ben je in de buurt van Apeldoorn? Dan kan je ook zelf je bestelling afhalen. Dit is altijd gratis, zelfs voor de kleinste pakketjes. Als je op werkdagen voor 17.00 uur besteld, kan je de bestelling de volgende dag bij ons ophalen. De winkel is op werkdagen geopend van 9:30 uur tot 17.30 uur. Meer informatie vind je hier.


Retourneren

Retourzendingen
Alle artikelen kunt u binnen 7 dagen na ontvangst zonder meer retourneren waarna u uw geld terug krijgt. Hierbij geldt echter nadrukkelijk dat de verzegeling/verpakking van de artikelen niet geopend of verbroken mag zijn en de artikelen in ongeschonden staat bij van-Zeben worden afgeleverd. Dit conform de Wet Verkoop op Afstand. Indien dit aspect niet in acht wordt genomen kunnen wij de artikelen helaas niet terugnemen en de betaling niet ongedaan maken.

U bent verplicht te controleren of de bij u thuis bezorgde artikelen voldoen aan de bestelling. Indien dit niet het geval is dan kunt dit binnen 7 dagen melden per e-mail aan van-Zeben onder vermelding van het ordernummer in het onderwerp van uw e-mail, en een duidelijke uiteenzetting waarom het artikel niet voldoet. van-Zeben zal het artikel vervangen of uw betaling ongedaan maken indien is aangetoond dat u het artikel niet accepteert op gegronde redenen. Heeft uzelf het verkeerde product besteld? Dan mag u deze natuurlijk ook retourneren. De kosten die hiervoor gemaakt moeten worden, zijn voor uw eigen rekening. Ook hiervoor geldt, dat het product goed verpakt dient te worden (zodat wij deze onbeschadigd ontvangen), in originele verpakking en ongebruikt verpakt moet worden.

In het uitzonderlijke geval dat u een artikel wordt toegezonden dat niet voldoet aan de bestelling dan behoudt van-Zeben zich het recht voor het artikel te vervangen door een nieuw exemplaar of het betaalde bedrag te retourneren. van-Zeben neemt in dit geval de retour verzendkosten voor haar rekening.

Indien u iets terug stuurt, volg dan deze stappen:
  • Stuur een e-mail naar info@van-zeben.nl zodat wij uw zending verwachten. LET OP: Vermeld in het onderwerp van uw e-mail het ordernummer of het factuurnummer dat u via e-mail hebt ontvangen.
  • Verpak de artikelen dusdanig dat beschadiging wordt vermeden.
  • Adresseer de artikelen


Beschikbaarheid

Wij streven ernaar uw bestelling binnen 24 uur in werking te stellen. In weekenden en op feestdagen zal dit één á twee dagen verlengd worden. Beschikbaarheid in vakantieperiodes kan eveneens een verlenging met zich mee brengen en kan in de zomertijd soms uitlopen tot één á twee weken langer, dit zal vroegtijdig worden gecommuniceerd.


Verzendkosten

Onze verzendkosten en voorwaarden voor Nederland:

Speelgoed-bestellingen met een orderwaarde vanaf € 100.- en meer GRATIS
Speelgoed-bestellingen met een orderwaarde tot € 100,- of minder € 6,86 ,bij een gewicht van 0-10kg.
Speelgoed-bestellingen met een orderwaarde tot € 100,- of minder € 12,40 ,bij een gewicht van 10-30kg.

PostNL en DPD zorgen ervoor dat u uw bestelling zo snel mogelijk op het door u opgegeven adres wordt afgeleverd.


Garantietermijn

Controleer je bestelling altijd binnen 2 werkdagen na ontvangst. Op deze manier weet je zelf of de bestelling in orde is en kun je ons tijdig op de hoogte stellen van eventuele manco's of klachten.

Je mag binnen 30 dagen na ontvangst artikelen terugsturen of terugbrengen. Indien gewenst ontvang je je geld terug. Het artikel moet in een ongebruikte en verkoopbare staat zijn en indien mogelijk in de originele verpakking teruggestuurd worden. Daarna wordt het bedrag binnen enkele werkdagen (in ieder geval binnen 2 weken) op je rekening terug gestort. Komen alle artikelen van je bestelling retour? Dan crediteren we je ook de verzendkosten.

In het geval van breuk of manco (aantal ontvangen stuks is anders dan op de pakbon) sturen wij je zo snel mogelijk opnieuw de betreffende artikelen op. Wanneer je na het in gebruik nemen van het artikel nog tegen klachten aanloopt, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten. Wij zullen in overleg zoeken naar de best passende oplossing.